poniedziałek, 5 maja 2014

Violetta 3-Ty decydujesz !


Pojawił się nowy konkurs tak jak tradycyjnie co tydzień w poniedziałek oragnizują nam konkurs w którym może zagłosować a,b lub c.Teraz mamy ogólnie związany z tematką "Jaki strój ma mieć Violetta w myśli Leona",czyli w jakimś odcinku Leon będzie myślał o Violettcie a ona w tej myśli jaką ma mieć sukienkę mamy tradycyjnie 3 opcje do wyboru !
a)Ciemno różowa bluzka wzór w róże i do tego jasna żółta w ledkie kratki spódniczka
b)Jasno fioletowa bluzka z długim rękawem i do tego cimniejszo fioletowa spódniczka 
c)Różowa bluzka na ramiążka z paskiem z kokardką i długa fioletowa sukienka 

Ja głosuje zdecydowanie na a.Sukienka c przypomina mi strój do video clipu "En Mi Mundo",ale ja wybrałem na a.


                             Włoska strona Disney Chanell
                      Hiszpańska strona Disney Chanell
                         Francuska strona Disney Chanell

A wy na co głosujecie ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz