sobota, 30 listopada 2013

Violetta część 3 przsygód książkowych " Nie poddam się "


Kupiłem dziś trzecią część przygód książkowych Violetty pod tytułem " Nie poddam się " .Książka opowiada od 41 odcinka Violetty jak odbyło się przedstawienie i wszystkie dekoracje runęły.W książce toczy się tak samo jak w filmie tylko czasami dialogi są inne.Przyjemnie się czyta taką książkę i jest to dobre na nudy.Kupię nie długo ostatnią część,która jest już w sklepach " Spełnione marzenie ".Jak dla mnie okładka jest najładniejsza ze wszystkich i najbardziej ją polubiłem :)
Informacje :
Cena- 16.99
Sklep- Sklep papierniczko-zabawkowy 
Plusy książki- ładna okładka i zachęcający do przeczytania tytuł i ciekawe historie w książce 
Minusy książki- Nie mam żadnych minusów 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz